ogłoszenie o zamówieniu - Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Nowogrodziec
Strona archiwalna
Ogłoszenie o zamówieniu 2017/S 075-145338 |
Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Gmina Nowogrodziec REGON 230821581 ul. Rynek 1 Nowogrodziec 59-730 Polska Osoba do kontaktów: Anna Jaworska Tel.: +48 757380660 E-mail: Faks: +48 757316416 Kod NUTS: PL515 Adresy internetowe: Główny adres: http://bip.nowogrodziec.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
Ogólne usługi publiczne Sekcja II: Przedmiot
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Nowogrodziec Numer referencyjny: ZP.271.8.2017
90533000
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z: odbieraniem odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają |
odpady komunalne z terenu Gminy i Miasta Nowogrodziec, utworzeniem, prowadzeniem i odbiorem odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, w tym problematycznych (PSZOK), zgodnie z zapisami pkt. 6 opisu przedmiotu zamówienia;transportem wszystkich odebranych odpadów komunalnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym problematycznych (PSZOK) do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) w Lubaniu - Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich przy ul. Bazaltowej 1 w Lubaniu, w celu dalszego ich zagospodarowania. Usługa odbierania odpadów komunalnych obejmuje wszystkie nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne położone na terenie Gminy i Miasta Nowogrodziec.
To zamówienie podzielone jest na części: nie
90511000
Kod NUTS: PL515 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miejscowości w Gminie Nowogrodziec: Czerna, Gierałtów, Godzieszów, Gościszów, Kierżno,Milików,Nowa Wieś, Kol. Bieniec,Nowogrodziec,Parzyce,Wykroty,Zebrzydowa,Zagajnik,Zabłocie,
Szczegółowe zestawienie miejscowości z wykazem ilości nieruchomości zamieszkałych jednorodzinnych, wielolokalowych, w tym mieszanych (część zamieszkała, część niezamieszkała) i niezamieszkałych oraz liczby mieszkańców stanowi załącznik nr 1 do OPZ. W trakcie realizacji usługi dane podlegały będą aktualizacji przez Zamawiającego. Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy i Miasta Nowogrodziec obejmuje odbiór umieszczonych w pojemnikach lub workach (niezależnie od ilości zgromadzonych w nich odpadów) następujących rodzajów odpadów komunalnych:
Usługa odbierania odpadów komunalnych musi być realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Ogólna charakterystyka Gminy i Miasta Nowogrodziec w kontekście odbioru odpadów komunalnych: |
W trakcie realizacji usługi możliwa jest zmiana liczby obsługiwanych nieruchomości, jak i liczby mieszkańców oraz zmiany adresowe. Zmiany mogą dotyczyć zarówno zmniejszenia, jak i zwiększenia liczby nieruchomości i liczby mieszkańców. Zmiany te nie będą wpływały na zmianę wysokości wynagrodzenia.
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
Początek: 01/07/2017 Koniec: 30/06/2021 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Opcje: nie
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałych załącznikach, który zamieszczony zostanie na stronie internetowej zamawiającego. Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Wykaz i krótki opis warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach co najmniej w zakresie odpadów o kodach:15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05,15 01 06,15 01 07,15 01 09,17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 16 01 03, 20 01 01, 20 01 02,20 01 08,20 01 10,20 01 11,20 01 13*,20 01 19*,20 01 21*,20 01 23*,20 01 26*,20 01 27*,20 01 28, 20 01 31* , 20 01 32, 20 01 33*, 16 06 02 lub 16 06 03,20 01 35*,20 01 36, 20 01 23 i 20 01 35,20 01 38,20 01 39,20 01 40,20 01 41,20 01 80,20 01 99,20 02 01,20 02 02,20 02 03,20 03 01,20 03 02,20 03 03,20 03 06,20 03 07, 20 03 99.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego posiadanych uprawnień do prowadzenia działalności, zamawiający żąda od wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:
|
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiający żąda od wykonawcy:
MI.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
co najmniej 1 osobą posiadającą kompetencje zawodowe w drogowym transporcie rzeczy - pełniąca funkcję nadzoru w zakresie transportu odpadów, posiadającą min. 2 letnie doświadczenie w powyżej wskazanym zakresie, minimum 1 osobą nadzoru posiadającą min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z organizacją i logistyką odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości (zarządzanie transportem) oraz nadzorowaniem jakości wykonywanych prac, co najmniej 10 osobami na stanowiskach robotniczych (ładowaczy odpadów), co najmniej 7 osobami na stanowiskach robotniczych z wymaganymi kwalifikacjami (potwierdzonymi zaświadczeniami lub świadectwami ukończenia odpowiednich kursów), tj. kierowcy samochodów specjalistycznych posiadających prawo jazdy kategorii C oraz świadectwo kwalifikacji zawodowej potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień w niezbędnym zakresie do realizacji przedmiotu zamówienia w tym co najmniej 4 osoby posiadające zaświadczenie o ukończeniu kursu uprawniającego do obsługi urządzeń transportu bliskiego wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda od wykonawcy: a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te |
usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,
IM.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi za każdy kwartał świadczenia usługi / miesiąc świadczenia usługi**, w terminie do 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT będą raporty miesięczne/będzie raport miesięczny** zaakceptowane przez Zamawiającego w terminie wynikającym z § 6 ust. 3-4 umowy oraz kwartalny/miesięczny** protokół odbioru usługi, o którym mowa § 6 ust. 5-6 umowy, podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 umowy obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 umowy zostanie przekazywane na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT. **Zamawiający może zmienić częstotliwość rozliczeń z Wykonawcą z kwartalnych na miesięczne, począwszy od stycznia 2018 roku oraz w kolejnych latach obowiązywania niniejszej umowy, na pisemny wniosek Wykonawcy na zasadach określonych w umowie.
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia Sekcja IV: Procedura
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 29/05/2017 Czas lokalny: 09:00 IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom |
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 27/07/2017 IV.2.7) Warunki otwarcia ofert Data: 29/05/2017 Czas lokalny: 09:30 Miejsce: Urząd Miejski w Nowogrodźcu ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, Sala ślubów na parterze, Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
Zamawiający poda również informację dotyczące poszczególnych ofert, odnoszące się bezpośrednio do kryteriów oceny ofert. Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Stosowane będą płatności elektroniczne VI.3) Informacje dodatkowe: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 02 1090 1939 0000 0005 1604 5112. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa:
Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Wykonawca wnosi zabezpieczenie przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 02 1090 1939 0000 0005 1604 5112. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą zabezpieczenia (wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego musi nastąpić przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 148 ust. 1 Pzp. |
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Prezes Krajowej Izby Odwoławczej Postępu 17 a Warszawa 02-676 Polska Adres internetowy:https://www.uzp.gov.pl/kio/o-kio/podstawowe-informacje-o-kio VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie Pzp albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 18.5 i 18.6. SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.Jeżeli zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
W sprawach nie uregulowanych powyżej w zakresie wniesienia odwołania i skargi mają zastosowanie przepisy art. 179 - 198g prawo zamówień publicznych VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Prezes Krajowej Izby Odwoławczej Postępu 17a Warszawa 02-676 Polska Adres internetowy:https://www.uzp.gov.pl/kio/o-kio/podstawowe-informacje-o-kio VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13/04/2017 |
Załączniki: Burmistrz Nowogrodźca
Robert Relich