Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wydanie zaświadczenia o dokonanych w księgach wpisach, ich braku oraz zaginięciu lub zniszczeniu księgi

 

 

 
 
 
Urząd Miejski
w Nowogrodźcu
ul. Rynek 1
59-730 Nowogrodziec,
tel. 75 7380660,
fax. 75 7316416
e-mail:
Urząd Stanu Cywilnego

Wydanie zaświadczenia o dokonanych w księgach wpisach, ich braku oraz zaginięciu lub zniszczeniu księgi

Podstawa prawna

art.83 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (t.j. Dz.U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1688 ze zm.)

Wymagane dokumenty
  1. Wniosek o wydanie zaświadczeniana.
  2. Dokument tożsamości do wglądu.
  3. Wezwanie sądu lub innego organu państwowego do złożenia dla toczącego się postępowania żądanego odpisu aktu stanu cywilnego.
opłaty

24 zł - za wydanie zaświadczenia o dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub ich braku oraz zaświadczenie o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego

26 zł inne zaświadczenia wydane z rejestrów stanu cywilnego (np. o złożeniu dokumentów do ślubu, o braku przypisku pod aktem)- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz.1635 ze zm.)

Miejsce składania dokumentów

Urząd Stranu Cywilnego w Nowogordźcu ul. Rynek 1

Przewidywany termin załatwienia sprawy

Niezwłocznie

nr tel., nr pokoju

tel. 75 7380665, parter pok. Nr 6

Sposób załatwienia sprawy

Wydanie zaświadczenia

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Dodatkowe informacje

Zaświadczenie wydaje się na wniosek sądu lub innego organu państwowego, osoby, której stan cywilny został w akcie stwierdzony, jego wstępnego, zstępnego, rodzeństwa, małżonka oraz przedstawiciela ustawowego. O wydanie zaświadczenia może również ubiegać się osoba, która uwiarygodni interes prawny.

Druki do pobrania
pok. nr 6
 



 

Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Nowogrodźcu
za treść odpowiada:  Eugeniusz Pańków
data wytworzenia: 27.09.2010 r.