- Menu przedmiotowe
- Postępowania poniżej 130 000 zł
Ogłoszenie o wyborze oferty - Dzierżawa i serwis wielofunkcyjnych urządzeń biurowych (ksero, drukarka, skaner) na rok 2018
Strona archiwalna
Nowogrodziec, 29 grudnia 2017 r.
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
z postępowania o zamówienie publiczne do 30.000,00 euro pn.:
„Dzierżawa i serwis wielofunkcyjnych urządzeń biurowych na rok 2018”
1. W wyniku publicznego zaproszenia do składania ofert na dzierżawę i serwis wielofunkcyjnych urządzeń biurowych na rok 2018, do dnia 28 grudnia 2017 r. do godz. 15.30 wpłynęły 3 oferty.
2. Oferta odpowiada warunkom postawionym przez Zamawiającego w ogłoszeniu, a wysokość zaproponowanej ceny, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający może przeznaczyć na zamówienie.
3. Zgodnie z przyjętym kryterium oferenta, którym jest najniższa cena, zamówienie na Dzierżawę i serwis wielofunkcyjnych urządzeń biurowych (ksero, drukarka, skaner) na rok 2018 zostanie udzielone wykonawcy:
GTR SERWIS
Grzegorz Rudzik
Ul. Hutnicza 7
59-700 Bolesławiec
Uzasadnienie:
Wykonawca spełnił wszystkie wymogi określone w zapytaniu ofertowym, przedstawił najniższą ofertę na dzierżawę i serwis wielofunkcyjnych urządzeń biurowych (ksero, drukarka, skaner).
4. Dziękujemy za udział w postępowaniu.
z up. BURMISTRZA
Dariusz Jancelewicz
Zastępca Burmistrza