Zaproszenie do złożenia ofert
Strona archiwalna
Nowogrodziec, dnia 10 października 2018 r.
WK.7031.8.2018
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na realizację zadania pn.:
„Wykonanie prac naprawczo - konserwacyjnych na placach zabaw zlokalizowanych na terenie Gminy i Miasta Nowogrodziec - miejscowość Godzieszów, Kierżno, Milików, Zagajnik, Zabłocie oraz Nowogrodziec ul. Kolejowa”.
Zamawiający:
Gmina Nowogrodziec
ul. Rynek 1
59-730 Nowogrodziec
NIP 612-16-36-266
REGON 230821581
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
- Oferta musi obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotowej usługi obejmuje:
- konserwację urządzeń zainstalowanych na placach zabaw polegającą na m.in. przesmarowaniu elementów obrotowych, dokręceniu śrub, poprawieniu naruszonych wzmocnień itd.;
- uzupełnienie brakujących zaślepek w urządzeniach zainstalowanych na placach zabaw;
- konserwacja wszystkich elementów drewnianych w urządzeniach zainstalowanych na placach zabaw (z wyłącznie nowych urządzeń zamontowanych na placu zabaw w Nowogrodźcu);
- plac zabaww Godzieszowie:
- zamontowanie nowych siedzisk - korpusów (górne element konstrukcyjny) w sprężynowcach Konik i Motor – korpusy powinien być wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na warunki atmosferyczne;
- montaż nowej huśtawki wagowej Koniki;
- plac zabaw w Kierżnie:
- wymiana zamka w furtce wejściowej;
- malowanie pordzewiałych okuć kotwiczących w karuzeli krzyżowej;
- dokręcenie śrub łączących drewniana belkę z metalowym stelażem w huśtawce wagowej WAŻKA;
- przykręcenie liny podtrzymującej mostek w zestawie
- plac zabaw w Milikowie:
- montaż drążka zabezpieczającego w górnej części zjeżdżalni w urządzeniu SZKRAB;
- wymiana regulaminu placu zabaw;
- montaż brakującej półbelki na daszku urządzenia ŁOBUZ;
- montaż metalowej obręczy umożliwiającej zamykanie furtki wejściowej;
- dokręcenie śrub łączących drewnianą belkę huśtawki wagowej Koniki z metalowym stelażem;
- naprawa karuzeli, poprzez wymianę zużytej części (łożyska) oraz pomalowanie siedzisk w urządzeniu karuzela TRZMIEL;
- malowanie miejsc odprysków farby w zjeżdżalni urządzeniaŁOBUZ;
- usunięcie posuszu z korony drzewa – lipy znajdującej się na placu zabaw.
- plac zabaw w Nowogrodźcu ul. Kolejowa:
- wymiana wypróchniałejbelki w huśtawce wagowej Koniki;
- wymiana uszkodzonej belki w zestawie pociąg Monika;
- poprawa posadowienia krawężnika strefy bezpieczeństwa w obrębie huśtawek wahadłowych.
- plac zabaw w Zabłociu
- wymiana regulaminu placu zabaw;
- malowanie miejsc odprysków farby na furtce wejściowej;
- dokręcenie śrub na łączeniu belki z elementami metalowymi w huśtawce wagowej;
- uzupełnienie brakujących kapturków zabezpieczających na 3 słupach zestawu zabawowego MIKRUS;
- konserwacja elementów drewnianych 7 ławek znajdujących się przy placu zabaw oraz uzupełnienie brakującej deski w jednej ławce.
- plac zabaw w Zagajniku
- zamontowanie nowego siedziska - korpusu (górny element konstrukcyjny) w sprężynowcu Piesek -korpus powinien być wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na warunki atmosferyczne;;
- huśtawka wagowa Koniki – zamontowanie nowych uchwytów w kształcie głowy konia(2 szt.) uchwyty powinny być wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na warunki atmosferyczne;
- wymiana wypróchniałych 2 desek pomostu w zestawie zabawowym MAJKA.
Zamontowane urządzenia powinny posiadać wszelkie niezbędne certyfikaty.
Wymienione elementy drewniane powinny być poddane impregnacji w kolorze zgodnym z kolorem urządzenia.
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Jedynym kryterium wyboru jest cena – 100%.
- Jeżeli nie można będzie wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która została złożona w pierwszej kolejności.
- Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 20 grudnia 2018 r.
- Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany dołączyć do niej następujące dokumenty:
- Kompletna oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy – zał. nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Zamawiający na etapie składania oferty nie wymaga składania żadnych innych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w postępowaniu. Zamawiający uzna spełnienie warunków na podstawie prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego.
- Opis sposobu obliczenia ceny:
- W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny netto usługi będącej przedmiotem zamówienia powiększonej o obowiązujący podatek VAT.
- Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji.
- Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
- Wykonawca składający ofertę wskaże w formularzu ofertowym, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę usługi bądź dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
- Ofertę z podpisem „Wykonanie prac naprawczo - konserwacyjnych na placach zabaw zlokalizowanych na terenie Gminy i Miasta Nowogrodziec - miejscowość Godzieszów, Kierżno, Milików, Zagajnik, Zabłocie oraz Nowogrodziec ul. Kolejowa” należy złożyć w terminie do dnia 18 października 2018 r. do godz. 15.30 w siedzibie Zamawiającego ul. Rynek 1, 59 – 730 Nowogrodziec, pok. nr 11 lub przestać na adres e-mail .
- Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert zostanie zwrócona Wykonawcy i nie będzie podlegała procesowi oceny. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.
- Miejsce oraz termin otwarcia oferty:
- Otwarcie złożonych w postępowaniu ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego ul. Rynek 1, 59 – 730 Nowogrodziec pok. nr 3.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Agnieszka Turek – podinspektor ds. komunalnych, tel. 75 738 06 90.
- Informacje dotyczące zawarcia umowy:
W terminie do 14 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, jest zobowiązany do podpisania umowy.
- Unieważnienie postępowania i środki ochrony prawnej:
- Na czynności Zamawiającego podejmowane w postępowaniu nie przysługuje odwołanie.
- Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym jego etapie bez podania przyczyny unieważnienia.
- Uwagi:
Na Wykonawcy ciąży pełna odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami.
Burmistrz Nowogrodźca
Robert Marek Relich
1. Formularz oferty. OFERTA.pdf (187,37KB)