- Menu przedmiotowe
- Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
- Sprawy z zakresu ewidencji ludności
ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY
Wydział Spraw Społecznych
godziny pracy: poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY
Miejsce załatwienia sprawy: |
Wydział Spraw Społecznych (siedziba Urzędu) pokój nr 9 (parter) 75 7380673 |
Wymagane dokumenty |
1) wypełniony druk “zgłoszenie pobytu stałego” dla dorosłych i dzieci, podpisany przez osoby meldujące się oraz przez właścicieli lokalu lub głównego najemcę, 2) dowód osobisty osoby meldującej się oraz właściciela/li lokalu lub najemcy lokalu, 3) potwierdzenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego. Do wglądu należy przedstawić: 4) jeden z dokumentów potwierdzających uprawnienia do przebywania w lokalu: a) akt własności lokalu, b) decyzja o przydziale lokalu, c) umowa najmu lokalu, d) ograniczone prawo rzeczowe do lokalu (służebność, własnościowe spółdzielcze prawo do lokalu, umowa podnajmu, dożywocie lub użyczenie), 5) w przypadku mężczyzn do 50 roku życia - książeczkę wojskową,
6) odpis skrócony aktu urodzenia dla osób niepełnoletnich.
|
Termin załatwienia sprawy |
Niezwłocznie. |
Opłaty | Zwolnione z opłat |
Podstawa prawna | Art. 10, ust. 1 ustaway z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 ze zm. ). |
informację wytworzył: | Romana Kujel |
za treść odpowiada: | Romana Kujel |
data wytworzenia: | 24.10.2003r. |