ZAMELDOWANIE W DRODZE WYDANIA DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ
Wydział Spraw Społecznych
godziny pracy: poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
ZAMELDOWANIE W DRODZE WYDANIA DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ
Miejsce załatwienia sprawy |
Wydział Spraw Społecznych (siedziba Urzędu) pokój nr 9 (parter) 75 7380673
|
Wymagane dokumenty |
|
Termin załatwienia sprawy | Zgodnie z terminami przewidzianymi w Kodeksie Postępowania Administracyjnego |
Opłata skarbowa |
|
Tryb odwoławczy |
Odwołanie od wydanej decyzji należy złożyć do Wojewody Dolnośląskiego Oddział Zamiejscowy, Wydział Spraw Obywatelskich w Jeleniej Górze. W terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Nowogrodziec. |
Podstawa prawna |
Art. 47 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 ze zm.). Art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071). Art.3 pkt. 11 lit. c, ustawy z dnia 17 maja 1990 r. o podziale zadań i kompetencji określonych w ustawach szczególnych pomiędzy organy gminy a organy administracji rządowej oraz o zmianie niektórych ustaw ( Dz. U. Nr 34, poz. 198 ze zm.) Art .39 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.). Art. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. z 2013 r. , poz. 1282 ze zm.) |
informację wytworzył: | Romana Kujel |
za treść odpowiada: | Romana Kujel |
data wytworzenia: | 24.10.2003r. |