- Menu przedmiotowe
- Postępowania poniżej 130 000 zł
Ogłoszenie o wyborze oferty - dostawa i serwis urządzeń wielof.
Strona archiwalna
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
z postępowania o zamówienie publiczne do 30.000,00 euro pn.:
„Dzierżawa i serwis wielofunkcyjnych urządzeń biurowych na rok 2016”
1. W wyniku publicznego zaproszenia do składania ofert na dostawę sprzętu elektronicznego, do dnia 18 grudnia 2015r. do godz. 15.30 wpłynęło 5 ofert.
2. Cztery oferty odpowiadają warunkom postawionym przez Zamawiającego w ogłoszeniu, a wysokość najniższej zaproponowanej ceny, oferty spełniającej wymogi formalne, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający może przeznaczyć na zamówienie.
3. Zgodnie z przyjętym kryterium oferenta, którym jest najniższa cena, zamówienie na
Dzierżawę i serwis wielofunkcyjnych urządzeń biurowych (ksero, drukarka, skaner) na rok 2016 zostanie udzielone wykonawcy:
GTR SERWIS
Grzegorz Rudzik
Ul. Hutnicza 7
59-700 Bolesławiec
Uzasadnienie:
Wykonawcy spełnili wszystkie wymogi określone w zapytaniu ofertowym.
4. Dziękujemy za udział w postępowaniu.
Burmistrz Nowogrodźca
(-) Robert Marek Relich